Ett gott skratt förlänger livet!

Ja jag fick mig ett gott skratt när jag gick ut från Tindras dagis här för en liten stund sedan. Som ni alla vet är Tindra ganska van att ha en kamera upptryckt i fejan titt som tätt. Idag ska dom ha nobelmiddag på dagis och barnen fick gärna vara finklädda. Sagt och gjort klädde jag på Tindra en söt klänning och strumpbyxor. På dagis tar dom väldigt mycket kort för att dokumentera och även för att visa oss föräldrar vad dom hittar på under dagarna. Detta tycker jag är väldigt roligt. Men för att komma till sak då. När Tindra springer in till fröknarna ser hon att en av dom håller i en kamera, antagligen ska fröken ta kort på alla finklädda barn för hon hade redan ställt ett annat barn mot en vägg för att fota. Vad gör Tindra? Jo detta känner hon igen så hon ställer sig mot väggen med världens smile! Hon vet ju preciiiis vad man ska göra om det är en kamera i närheten, haha! Så jag garvade lite för mig själv när jag sedan gick hemmåt. Min underbara lilla fotomodell! Nu hann inte jag fota henne innan vi gick, det blev lite stressigt, hehe. Men jag ska försöka fota henne när hon kommer hem om hon inte hunnit smutsa ner sig allt för mycket, hihi.

Sen tänkte jag bara passa på att gratulera alla Malinar på deras namnsdag idag! GRATTIS!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen! Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: mina

Godmorgon gumman.Så gulligt med en fotomodell i familjen :) Kommer med ta massa bilder på min son när han kommer till oss..Skoj att de på dagiset tar massa bilder :) Hoppas att du får en skön torsdag.kram

2009-12-10 @ 09:37:54
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sen du bytte adress har jag inte kunnat lägga till din blogg på bloglovin, så jag glömmer bort den i några dagar och sen får jag massor att läsa på en gång (i-landsproblem). =)

Är det jag som är totalt puckad eller funkar det inte att lägga till din blogg sen du bytte adress?

2009-12-10 @ 09:45:49
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: mina

Klart hon är go..De blir hur man lär dem att bli :) Underbart med glada & spralliga barn som din dotter verkar vara :) vad man ser på bilderna & vad du skriver om..I dag är det min tur att slå in en del klappar..Grattis på namnsdagen.kram

2009-12-10 @ 10:28:00
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Karoline

Åå fy vad trist med ingen snö. Här har vi juh i alla fall haft litegranna innan denna värme(?) kom.

Saknar du inte att åka skoter?

kram

2009-12-10 @ 10:43:36
URL: http://karolineceder.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis på namsaden hehe :P

2009-12-10 @ 11:39:40
Postat av: Kadri

Det gick inte lämna kommentar på din nya inlägg vet inte varför



Påminn mig inte foglossningen. har fortfarande besvär kvar. Ush.



Sv. De smakade kanska bra faktiskt.

2009-12-10 @ 20:26:12
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0