Fredagsmys är väl mysigt?

Ja vi ska i alla fall ha lite fredagsmys idag. Ska snart gå och sätta på ugnen för vi ska äta karrékotletter med pommes när Tindra har somnat. Efter det ska vi gotta oss med ostbågar, chips och dip. Mumsfillibabba! Vet inte vad vi ska glo på bara. Har inte hunnit kolla om det finns något att se på, hehe. Jag skulle vilja se den 3:e Stieg Larsson-filmen, luftslottet som sprängdes, men den går ju på bio så det är lite svårt. Nåja, det blir nog bra.

Funderar på om Tindra håller på att bli sjuk igen. Hon blev plötsligt jättevarm i kroppen så nu springer hon runt i bara blöjan. Har dock inte hunnit ta tempen på henne än men vi får väl se. Hade ju varit typiskt bara för att hon ska på sitt första lussefirande på måndag. Men som sagt, vi får se. Ska ta tempen på henne när vi byter till nattblöjan. Men jag hoppas verkligen att hon blev så varm enbart för att hon är/var så uppe i varv när Malin och Malin var här förut.

Nää nu ska jag ta och börja tända lite ljus som INTE är i Tindrahöjd, hehe. Ha en trevlig fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: mina

God kväll gumman.Hoppas att det bara är tillfelligt med din dotter..Inte skoj när de börjar bli sjuka.Ha en skön kväll med killen din..Eller är ni gifta?= Middagen låter jätte god..Kram kram

2009-12-11 @ 17:53:30
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0