Fredagsmys!

Ja idag ska vi ha ordentligt med fredagsmys. Vi har tänt massa ljus och köpt chips, dip och ostbågar. Mumsfillibaba! Så nu väntar jag bara på att Tindra ska somna. Hon var grymt trött så jag tror inte att det tar så lång tid. Jesper sitter inne hos henne nu. Sen blir det att dra igång en film och bara mysa! Härligt härligt! Blir att se Inglourious Basterds igen. Vi såg den ju på bio men jag tycker att den är bra så vi ska se den igen. Får se om jag tycker att den är lika bra denna gången..

Vad har vi gjort idag då? Jaa, jag har ju varit hos barnmorskan. Mina värden såg mycket bättre ut nu! Känns bra.
Blodtryck: 100/60
Glukos: 5,7
Hb: 114
vikt: 80kg (börjar bli tungviktare!)
Sf-mått: 36cm
Så nu ligger jag på översta kurvan. Men det gjorde jag med Tindra med och Tindra var ju långt ifrån stor. Och ännu en sak, precis som Tindra, så var inte bebis fixerad. Hon trodde att trycket som jag känner neråt och som gör väldans ont ibland är att bebis försöker "ställa sig" och borrar då huvudet neråt. Lät ju väldigt logiskt faktiskt. Sen frågade jag lite om förlossningen. Tydligen är det totalt bomstopp på besök nu. Inga syskon what so ever får följa med och endast friska pappor. Vad som nu menas med friska? Men jag vägrar då fan föda om inte Jesper får följa med! Glöm det! Då föder jag hemma..

Nää nu ska jag se om jag hinner kika vidare en sväng innan filmen!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Martina

fan va hemskt menar dem att pappan inte får följa med in på fl om han är lite små kraslig elelr förkyld?:S fan va sjukt hoppas J håller sig frisk då

2009-12-04 @ 19:15:34
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Nina ♡

ja det är super svårt.. ja kommer att bli galen snart.



ja just det.. så va det.. va nära min födelsedag. :P



ja tycker hon e lik dig :D det tycker ja.. men det brukar väl vara så. att ungarna är mest lik mannen. min son är en stående kopia av min. hade han inte kommit ur mig så hade jag undrat om han verkligen va min :D

2009-12-04 @ 23:00:54
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Kadri

jag skulle också ha vägrat om mannen hade inte kunnat följa med. Hoppas han håller sig frisk då

2009-12-05 @ 17:14:56
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Kadri

sv. Nej, då får man inte föda. Då får man holla emot tills man har blivit frisk

2009-12-05 @ 18:09:54
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Nina ♡

du ja kan säga att ja satt å snyfta igår. så tragisk man är egentligen. ahha. men han va så liten. kunde inte fatta det.. :D man minns inte så mkt. går så snabbt ju..



hoppas du fick en fin lördag!

kram tjejen!

2009-12-05 @ 20:47:14
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0