God morgon alla glada!

Jag har sovit ruskigt dåligt inatt och jag vet inte ens varför. Har vaknat flera gånger utan egentlig anledning. Tindra har väckt mig några gånger, typ 2 eller nått, men alla andra hundra gånger då? Aja, sånt är livet. Kanske jag kan somna lite tidigare ikväll istället. Det blir då inte något Liseberg för oss idag i alla fall. Vill inte dra ut Tindra i onödan men vi får väl se nästa vecka. Hade ju som sagt varit kul att åka dit då vi har det lite som tradition. Men men, nån gång måste man väl hoppa över saker och ting gissar jag. Så nu har jag ingen aning om vad vi ska hitta på idag. Tindra ligger och vilar för tillfället. Men kan tänka mig att vi bara kommer sitta inne idag. Hennes feber var inte så hög imorse så vi kan ju hoppas att hon hinner bli frisk till på måndag. Funderar på om jag skulle ha henne hemma på måndag och bara gå på lussefirandet på kvällen, om hon inte har feber det vill säga.. Imorn hade vi ju tänkt gå på stan en sväng. Det är julmarknad med luciauppträdande och sånt och det är ju faktiskt bara nyttigt att få lite frisk luft även om man är sjuk. Beror ju visserligen hur sjuk man är men har hon lika lite feber imorn som hon hade idag så kan vi allt åka. 38 prick hade hon precis när hon ätit vällingen. Jaja, jag ska inte ta ut något i förskott utan vi får helt enkelt avvakta och se.

Men nu ska jag i alla fall kika vidare en snabbis, sen vette sjutton, kanske skulle passa på och ta en dusch..? Får se om jag orkar. Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

oj vad julig bloggen blev, trevligt :) Brukar kika in och läsa här då och då, kul att följa någon mer som är gravid :)

2009-12-12 @ 09:49:13
URL: http://saralundqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0