God morgon..

Jag är så trött så jag måste hitta på nånting att göra för att inte somna. Så jag fick sätta mig här och skriva lite..suck.. jag vet inte vad jag ska göra åt saken. Men idag vaknade inte Tindra klockan 5 i alla fall. Hon vaknade klockan kvart i 7. Jag måste säga att hon hade en väldigt kort feberperiod också. Idag har hon 37.2 och alltså inte ens i närheten av någon feber, piggare än nånsin typ. Så idag är det jag som inte är vidare pigg.. Nåja, man får väl försöka härda ut denna dagen med.

Jag har fått in en ny gissning på när bebisen kommer med. Hade ju varit lite spännande att veta vem det är som har gissat då jag känner en hel del pitebor, haha! Men "Pitebon" gissar i alla fall på 1/1-10 så nu ser listan ut såhär:

25/12 - 09: Emelie
29/12 - 09: Marie
1/1 - 10: Pitebon
3/1 - 10: Alex (syster)
5/1 - 10: Malin K, Sophia

Och YES! Emelie hade fel, moahaha! Jag vet fortfarande inte när jag ska gissa på, men jag tror att jag får dra till med någonting snart. Jag ger det till imorn i alla fall. Då kanske det är fler som vill gissa med?

Vad händer idag då? Jaa, jag vet inte om vi åker ut till torp eller inte. Får se på det. Lär ju vara sjukt mycket folk i alla fall så jag vette sjutton om man ska orka. Får väl se. Usch, jag vill klippa mig också..men det lär jag ju inte hinna göra innan bebisen kommer om jag inte skulle ha tur och lyckas få en tid imorn liksom men jag skulle inte tro det.

Nä nu ska jag sluta gnälla och klaga på allt, det är bara onödigt. Blev även lite ändrade planer på nyår. Blir att åka ner till Jespers bror och käka lite och sådär. Får se hur länge vi stannar men kan ju vara trevligt en liten stund i alla fall. Blir även att kolla på fyrverkerierna i stan innan det. Dom skulle vara klockan 17.00 i museiparken så då ska jag försöka fota lite.. Får väl se hur det kommer gå.. Men nu ska jag sluta skriva i alla fall, magen kurrar.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej. Allt bra? Här är de bra små trött efter bil resan åker från jönköpi nu, haft så himla kul och cornelia sover som en stock redan haha. Om vi ska gissa så tror vi bebben kommer runt dem 3 jan:) hoppas ni får dem bra dag. Kram

2009-12-27 @ 12:31:18
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oj, jag har ju glömt att gissa! Jag tror på den 9/1.

2009-12-27 @ 13:40:21
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hur mkt kostar den o hur gammal är den? Har kommit över en Pentax via Kent.. kan det va din gammelgammel kamera?:-)

2009-12-27 @ 13:45:50
URL: http://jeanny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ok. Vad är det mer än kameran? kan du maila över lite bilder på den?:-)

2009-12-27 @ 18:07:15
URL: http://jeanny.blogg.se/
Postat av: Anki

9/1

2009-12-27 @ 19:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0