Julstök!

Kanske inte riktigt, men stök och städ är det som står på menyn. Har precis "julstädat" lite i Tindras rum. Plockat bort lite babyleksaker och sånt som hon inte intresserar sig för längre. Vi måste ju göra plats för det nya som kommer, hehe. Så nu har jag precis lagt en trött liten dam som faktiskt hjälpte till lite med städningen. Nu kan vi ju bara hoppas att det får vara städat fram till julen faktiskt kommer, haha! Men vi ska förmodligen vara ute och ränna endel imorrn så hon hinner nog inte stöka ner så mycket (peppar peppar). Nu funderar jag på att ta tag i vårat sovrum lite. Ligger endel tvätt och bröte här och där. Sen är jag lite sugen på att göra iordning "bebishörnan" där inne med och ställa iordningen sängen och sådär. Men jaa, jag måste känna efter så att kroppen verkligen orkar, för jag känner mig själv. Påbörjar jag något kan jag inte sluta fören det är klart oavsett hur ont det gör! Men men, ska känna efter i alla fall. Övriga lägenheten kommer få sig en omgång imorn. Jag ska ge min gubbe en spark i röven för han får banne mig hjälpa till!

Angående imorn då, och vårat rännande. Blir eventuellt en frukost på obs, smaskigt! Men det är inget bestämt än. Annars så ska vi till Ö&B och se om dom har några julstrumpor. Det har vi totalt glömt bort att kolla tidigare och vi vill gärna ha julstrumpa som tradition till Tindra, hihi. Så en sån ska letas upp! Sen ska vi köpa en liten julklapp att lägga i den såklart. Efter det ska vi handla. Jag måste för övrigt göra en handlingslista efter jag skrivit färdigt detta. Måste ju handla lite risgrynsgröt som vi kan äta på julaftons morgon. Ska även köpa lite clementiner och annat gotta. Mat kan vara bra att ha också, hehe. Sen blir det som sagt städning och sånt och sen uppesittarkväll med bingolotto. Så det är en fullspäckad dag imorn men jag tror att den kommer bli mysig trots det.

Nä nu måste jag göra min handlingslista medan jag kommer ihåg vad vi ska köpa, hehe. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Sandra-Tvillingmamma

Heej! Tack så mkt :D Men du har väl ett barn? Hehe fast du kanske menar att du blir sugen på en till ? ;) Hur hittade du mig då?



Gör du egen bloggdesign? Skulle verkligen vilja ha hjälp med min :)



Kraaam o hoppas du får en jättebra jul!!

2009-12-22 @ 19:25:22
URL: http://sunkiissed.blogg.se/
Postat av: sandra-tvillingmamma

Hehe jag är alltid snabb på att svara så såg efter jag skrev förut att du väntade barn :)



Neej det förstår jag verkligen :)

Men du har en fin blogg iallafall!

Önskar jag också var duktig på sådant, kanske ska försöka lära mig. Hur får man photoshop?

Vet att man kan köpa med finns det inget annat sätt? :)



Kraaam.

2009-12-22 @ 20:33:13
URL: http://sunkiissed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0