Lite trögt..

Jag kom mig i alla fall ut för att fota en sväng idag. Men som jag trodde fanns det inte riktigt någon ro till det då Tindra blev sur så fort pulkan stannade, hehe. Men några bilder blev det i alla fall. Jag får se när jag har tid att kolla igenom dom bara. För nu är vi nere på kontoret och jesper håller på med datorerna. Visst, jag kunde åkt hem men här kan jag i alla fall få hjälp med Tindra för det känner jag att jag behöver idag. Bebisen i magen rör sig mer än nånsin och trycker neråt nått grymt. Får se hur länge vi blir här bara. Ne, nu orkar jag inte skriva mer med mobilen. Ha det gott folket!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jasså så pass snart, :) hoppas att lil*n inte vill ut före års-strecket iaf. Det vore väll som skönt om den väntade liite.. Jag är inte beräknad förens 13 april så det är ju som ett tag kvar :P Men det närmar sig det också :) Har allt gått bra, mått bra? KRAM

2009-12-30 @ 15:58:44
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Kadri

Du orkar ju i alla fall släpa pulkan, det gjorde inte jag när jag var gravid. Du är ju riktigt duktig

2009-12-30 @ 18:57:17
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0