Ny design igen, haha!

Ja självklart kunde inte jag hålla mig! Jag hade tråkigt, eller har väl egentligen fortfarade, men nu har jag fått greja. I alla fall så blev denna designen resultatet. Bilderna i headern är båda tagna av mig. Dessa julgranskulor (pollor) ska pryda våran gran, hehe. Och så Tindra i sin fina tomteklänning. Hoppas som sagt att hon får chansen att visa upp sig i den på måndag bara.

För er som inte minns så såg min förre header ut såhär:



Och denna header sitter nu över jul i alla fall..



Ha en fortsatt trevlig kväll! Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Nina ♡

tack tjejen. va fint du gjort det här inne.. ja ska lägga mej. men fastnar som vanligt. tänkte att ja skulle läsa kommentarer. men det funkar inte..



så sängen nästa.. krams!

2009-12-11 @ 23:29:29
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0