Alla hjärtans dag?

Hum, alla hjärtans dag? Vad ska man göra idag? Något speciellt? Jag vet inte jag. Har aldrig varit nått stort fan av alla hjärtans dag. Jag kommer ihåg när jag gick på högstadiet. Då hade vi nått skit att man kunde skicka rosor till någon man tyckte om, typ vänner och så. Under alla tre år som jag gick på högstadiet fick jag EN ros. Det var en ros. Alla killarna i klassen hade lagt ihop pengar och skickat till alla tjejerna i klassen, så alla i klassen fick varsin ros. Jag tycker inte ens att den rosen räknas. Kanske är därför jag inte gillar alla hjärtans dag? Jag vet inte. Jag har aldrig haft en såndär "speciell" alla hjärtans dag som man kan läsa om lite varstans. Det är aldrig nån som har kommit hem till mig med en blomma, förutom nån i släkten. Jag får sms där det står "Ha en bra alla hjärtans dag!" men jag förstår inte vitsen med det. Folk kan fråga oss, vad ska ni göra? Jag kan svara här och nu att denna dagen kommer vara som alla andra dagar. Vi kommer sitta hemma, antingen vid varsin dator eller framför en film, kanske käka någon mat efter att Tindra har lagt sig. Bläh! Varför ska det finnas sånthär? Jag blir bara deprimerad..

Lite om Let´s dance igår då. Jag hade velat se CARL-JAN åka ut! Eller Elisabeth. Visst jag är inget stort fan av Kitty heller hon kunde också åka ut (vilket hon gjorde) men hon dansade i alla fall bättre än båda dom andra. Och dom andra två lär ju inte åka ut nästa gång heller, tyvärr. Men jag fick mig i alla fall ett gott skratt när C-J dansade, haha. Vafan var det där då? Hans egna lilla dans, fy fan vad jag skrattade! Aja, mina favoriter är kvar i alla fall. Morgan, Magnus och Laila. Dom är grymma! Men jag hoppas nog innerst inne att Morgan vinner. Jag kunde aldrig tro att han skulle vara så bra på att dansa! Ojojoj! Hehe, nåja vi får väl se vem som åker ut nästa vecka.

Nä nu ska jag kolla forumet en sväng och hålla tummarna på att jag inte blir utloggad som vanligt.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: frida

ju mer jag läser om alla hjärtans dag i alla bloggar, ju mer tror jag faktiskt att denna dag är överskattad :p

2009-02-14 @ 15:11:41
URL: http://fws.blogg.se/
Postat av: frida

haha neejelle hur! vore ju roligt med liiiite uppskattning ;)

2009-02-14 @ 15:53:40
URL: http://fws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0