Chocktillstånd och dagisplats!

För en liten stund sedan ringde våran telefon. Det var rektorn på kurveröds förskola som ringde och erbjöd oss dagisplats till Tindra. Jag blev glad, även om det inte var vårat förstahandsval, men glad ändå. Dock blev jag skitnervös när hon sa att vi kunde få en plats tidigare än juni om vi ville. WHAT? Men hon är ju inte ens 1 år fören i slutet av juni? Nä men det spelade tydligen ingen roll. Hupp. Men dom har semesterstängt på den förskolan i sommar så hon trodde att vi kunde börja med en mjuk inskolning så skulle det gå bra. Inskolningen börjar i MAJ! GAAAH! Det är liksom bara 3 månader dit! Shit. Och tiden går ju som himla fort.. Nåja, vi får väl se. Ska i alla fall göra ett försök att skola in henne på dagis i Maj, sen är som sagt sommaruppehållet och då kommer Jesper ta ut sina pappadagar, sen börjar det "på riktigt" när dom öppnar igen. Herregud. Jaja, det dagiset har i alla fall 2 småbarnsavdelningar och 2 syskonavdelningar (som hon kallade det), så det blir nog bra. Då kommer vi försöka få in nästa bebis på samma dagis sen när den nu kommer. VILKET INTE ÄR ÄNNU PÅ ETT TAG!

Uscha, jag ville bara skriva av mig lite. För jag blev nervös när hon ringde, hehe. Nu ska jag platta mitt hår, det ser förjävligt ut. Halva håret är vågigt och spretar åt alla håll och kanter medan andra sidan ser helt ok ut. Håller på att få lockigt hår? Tror det..

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jennyli

OJJ så tidigt till dagis! :S jag som tyckte det kändes alldeles för tidigt med alfons nu, o han är 16 mån..

2009-02-19 @ 16:33:39
URL: http://ddb.blogg.se/
Postat av: Nina

roligt att ni redan fått en plats :D

2009-02-22 @ 00:19:46
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0