God morgon!

Jag sitter här och funderar om jag ska orka ta mig en städdag idag. Dammsuga och skura, diska och tvätta. Hade behövts. Men jag vet inte om jag orkar. För jag får ju springa och jaga Tindra hela tiden. Och Jesper jobbar ju så han kan inte riktigt hjälpa mig. Hmm..får se hur jag gör. Det är då så svinigt kallt ute så jag vet inte om jag orkar gå på en promenad. Kan ju börja med att städa ett rum så får vi väl se om jag hinner/orkar fortsätta. Fasst man kanske skulle försöka ta en liten promenad ändå för solen skiner ju. Får pälsa på sig lite extra bara. Så kan jag ju alltid ta kameran med mig, då lockar det lite extra.

Just nu sitter en liten busunge här bredvid mig i soffan. Trodde att hon ville vila en stund här nu på morgonen, men inte det. Får väl se när hon vill vila. Kanske vid 10? För då kan hon sova till 11 då det är dags för gröt.

Nä nu skriker hon efter min uppmärksamhet! Hon vill busa! Och här kommer mammamonstret!! WIIIIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0