Köld

Ja fy sjutton gubbar vad det är kallt nu. Ute är det säkert 10 minus (känns som 30) och inne vet jag inte riktigt. Men jag fryser ändå. Så jag har tänt lite ljus här hemma. Får väl se om det kan få upp värmen lite. För mu är jag less vintern, haha. För bara nån vecka sen ville jag ha snö och mys, men nu är jag less på allt. Jag vill ha vår och värme och fågelkvitter, kan jag få det nu eller? Haha, troligtvis inte då det enligt smhi kommer fortsätta vara kallt och så ska det komma mer snö *STOOOOR SUCK* Jaja, får väl se när våren vill komma till västkusten.

Nu har jag i alla fall fått städat lite. Dammsugit och plockat bort i vardagsrummet. Känns rätt gött. Ska snart sätta på en sista diskmaskin med. Och så måste jag hänga upp tvätten också. Jaja, det blir nog bra

Får nog sluta skriva..har inget bättre att skriva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0