Kyla och snö idag med

Ja det är kallt idag med, dock inte lika kallt som igår. Men jag hade behövt köpa lite värmeljus idag med så att man kan få upp värmen ikväll med. Jag fick upp värmen ganska bra igår. Men som sagt, det är kallt ändå. Jag har blivit så himla frusen, jag vet inte riktigt varför. Förut var det tvärt om, jag var varm och svettades om det var varmare än 21 grader inne. Nu fryser jag som bara den. Jaja, sen har det ju snöat idag med. Men nu verkar det ha slutat, skönt det. Jag tycker att det ska bli plusgrader och sol så man får lite mys och kan sitta ute i solen och läsa en bok. Men icket icket.

Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Jag är trött. Och hungrig. Så jag borde nog äta nått, hehe. Men jag måste väcka gubben med. Jag har änna gett upp detta med att väcka honom klockan 10. Det gick bra EN dag. Sen säger han hela tiden, kan jag bara få sova en liiiten stund till. För han passar på eftersom Tindra ändå sover vid denna tiden. Jaja det blir nog bra.

Nu vaknade Tindra så jag får skriva mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0