Magsjuka och äckel.

Ja jag fick i alla fall svar på varför Tindra inte ville äta igår. Hon mådde antagligen illa. För när jag satt än en gång och försökte truga i henne sin favoritmat så ville hon inte ha. Så jag började plocka i en diskmaskin och då hör jag hur det plaskar på golvet där Tindra sitter. Så kommer en kaskad upp. Stackars liten. Jag tänkte bara shit, fan, helvete. Jaja det var inte mycket att göra åt. Men i samband med att hon spydde börjar ju en själv att må illa med. Men jag fick i alla fall i henne kvällsvällingen och hon fick lägga sig runt 18.15-18.30. Mer än så var det inte förän jag vaknade klockan 04.45 och fick springa och spy jag med. Hujja. Och Jesper är inte bra han heller. Men Tindra vaknade vid 9 så då var det bara upp och göra välling igen. Och hon åt upp nästan 300ml, så hon är nog lite bättre idag iaf. Det är vi allihopa iofs men natten har inte varit speciellt bra.

Igår såg vi i alla fall avsnitt 16 av one tree hill, sen såg vi en film som hette home of the brave. Den var rätt bra faktiskt, det negativa var väl att den snyggaste i hela filmen skulle dö efter max 10 minuter, men men..Sen såg vi P.S I love you. Den var grymt bra faktiskt. Jaja får väl se vad man hittar på idag, blir nog att bara ta det jääääkligt lugnt. Kanske se nån mer film eller nått.

Nä nu ska Tindra få lite mat igen. Får väl se om hon äter.
Puss och kram //Sjuklingarna i Uddevalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0