Melodifestivalen.

Ja jag lär ju inte vara den enda som bloggar om melodifestivalen idag. Men jag måste bara få skriva ut mina aggressioner. Caroline af Ugglas? Bara namnet säger ju säg självt. Hon borde varit den som kom SIST av alla. En uggla som står och kraxar "snälla, snälla", det var nog därför folk röstade på henne. Dom tyckte helt enkelt synd om henne eftersom hon bönade och bad (snälla snälla) på scen för att folk skulle ge henne röster. Nää, uscha mig. Tyckte hellre att Scotts skulle ha fått den platsen som den "internationella juryn" gav henne. Eller i alla fall Marie Serneholt eller bara NÅGON ANNAN ÄN UGGLAS! Jag får rysningar och illamåendeattacker.
  Dock tyckte jag i alla fall att Alcazar och Emilia var värdiga en finalplats i globen. Tyckte att dom var ruskigt bra. Och förlåt om någon tar illa upp eller nått, men det är JAG som tycker såhär och det står jag för. Bara så ni vet.

Nää, vad fan ska man hitta på? Funderar till och med på att gå och lägga mig. Är så jäkla tråkigt, vet inte vad jag ska göra. Kan ju alltid se Rosa Pantern på tv, men den har jag ju redan sett. Visst är den förjäkla rolig men ändå. Nä får väl se.

Nu skriver inte jag mer ikväll i alla fall, så jag säger god natt!

Kommentarer
Postat av: Lussekatten

Hej!

Hittade hit från VMB. Såg att du precis som jag har det lite långtråkigt ikväll så här efter Melodifestivalen. Därför sitter jag och slösurfar lite och samlar krafter inför tandborstningen :-D



Såg att du och jag har helt olika musiksmak. Jag tillhörde en av dem som röstade på Caroline af Ugglas. Jag har aldrig hört någon av hennes andra låtar men just den här tyckte jag det var något speciellt med. Du kanske borde ge den en ny chans, kanske blunda nästa gång du hör den och bara lyssna på texten? Ett litet tips bara. Smaken är ju som baken...



Jag har också en liten blogg, skulle vara kul om du ville titta in någon gång, det finns kanske fler saker vi tycker olika om? :-D



Trevlig kväll!

2009-02-07 @ 23:07:53
URL: http://lussekattensviktblogg.blogspot.com
Postat av: Milla.

GUD VILKEN FIN BLOGG ! Så söta bilder och en underbar header har du. :) Kram

2009-02-07 @ 23:09:11
URL: http://honungssmula.blogg.se/
Postat av: Sofia - 18årig blivande brud

Haha, jo precis hon sög =) tack så mycket, och grattis själv då =) den 16 december i år =)

2009-02-08 @ 11:02:26
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0