Prova något nytt?

Jag har bara testat en grej, för skojs skull. Jag fick massa nya läsare! Prova ni med! Klicka in er här på denna länken så får ni se! :D http://www.viraltrafik.se/?malian

Nu har vi kommit hem från torp. Blev inga badshorts så jag får väl visa mig i bikini på fredag då, även om jag inte vill. Men men, ska i alla fall bli roligt att bada lite med snuttan. För då kan man ju alltid åka själv sen när man vet hur man ska göra, hehe. Och imorrn ska jag nog försöka ta mig ner till öppna förskolan. JAG VILL, men jag är ju en sån jäkla fegröv. Men nu ska jag! JAG SKA! Säg det till mig nu: DU MÅSTE! Jag kommer väl aldrig ta mig ner dit annars. Blir nog att åka till den som är i stan i alla fall.

Ikväll är det tv4faktamaraton igen. Förlossningskliniken, riskförlossningar och så var det nått mer innan med. Blir nog att kolla på unga mödrar på femman 18.30 sen slå över till tv4fakta och hänga där hela kvällen. Krewer skulle komma hit och hålla mig sällskap ikväll i alla fall. Så måste jag försöka städa lite med. Hur sjutton hinner man med allt på dagarna? Och hur fasen kommer det gå sen när man får jobb? Då får Jesper vara hemma och städa på dagarna medan jag jobbar, haha. Den var rolig. Nåja, den dagen den sorgen. Nu ska jag i alla fall kika lite snabbt på några andra sidor, sen är det minsann dags för mat för lillan.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Ha en skön onsdag ..ska snart åka & jobba,,mindre skoj.kram på dig

2009-02-11 @ 15:47:06
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0