Rastlösheten fortsätter!

Japp, men jag orkade inte åka någonstans och fota idag. Blir dock någon sorts dansträning här om en stund. Zumba eller vafan de hette, haha. Så det blir att dra ner persiennerna och flytta vardagsrumsbordet och sen shaeka loss, haha. Får väl se hur det går med det. Men man kanske blir mindre rastlös i alla fall. Sen ikväll blir det ju en lätt pilatesträning med, hehe. Men man ska ju inte träna för mycket heller så det blir BARA pilates för mig ikväll.

Haha Tindra har börjat smacka som fan med munnen. Det låter skitroligt. Som att hon pussas, hehe. Vi fick det på film men jag har inte tittat på det än. Och så den där tungan som är ute i all evighet. Jaa vad ska det bli av denna unge? Hahaha! Och hon har börjat försöka ställa sig upp med. Men hon är inte riktigt så stark ännu. Men om hon sitter i mitt knä och håller fast i mina händer så drar hon sig själv upp till stående, så det är nog inte långt kvar i alla fall.

Nä nu har jag dålig fantasi.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Erika - Livet som mamma och min kamp mot Fetma! HÄNG GÄRNA MED

Åh det värmde ska du veta! Tack för din stöttande kommentar! Tack. Din dotter heter också Thindra?;) Vart bor du?=)

2009-02-23 @ 14:08:41
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: Erika - Livet som mamma och min kamp mot Fetma! HÄNG GÄRNA MED

jaha se där :) OK! Vi bor i Svanskog, men flyttar till Åmål 1 april :) Så de e ju ej såå långt ifrån er :) Händer ikväll? Om en timma ska jag och min mamma ut och gå en promenad på ca 30min. Sen duscha och sen se "familjen Annorlunda" :) Kram

2009-02-23 @ 18:15:37
URL: http://precioso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0