Snöar nu igen.

Japp nu snöar det igen. Undra hur länge snön ligger kvar denna gången. 1 dag? 2? Inte längre än så iaf. Det tror jag inte. Kanske man kan komma sig ut och ta några fina vinterbilder imorrn? Kan ju hoppas det. Är det inte alldeles för mycket snö på cykelvägarna ska jag fan ut och gå efter att Jesper åkt och jobbat. För det är så himla jobbigt att pulsa i snö med barnvagnen. Visserligen så är det väl bra träning, men ändå, haha. Synd att man inte har någon bebispulka. Hade varit skoj att testa en sån och se vad Tindra tycker om det. Fasst snön kanske hinner smälta bort innan imorrn. Fasst jag vet inte..det är ju inte plusgrader iaf. Jaja nu ska jag sluta svammla om det.

Ryggen känns liiite bättre. Fick ta en tablett. Men den slutar väl verka här när som hellst, för jag känner att värken är påväg tillbaka. Men men, jag överlever nog. Det har jag ju gjort i alla år hittils. Men jag är så jäkla rastlös nu känner jag. Jag känner mig översocial. Har ju suttit inne heeela dagen pågrundav magsjukan. Och knappt pratat med någon så skulle nån ringa mig nu skulle jag nog tjöta på som fan. Eller så hade jag inte det eftersom jag ska se förlossningskliniken nu. Jag ÄLSKAR verkligen tv4 fakta. Och efter förlossningskliniken är det riskförlossningar med. Spännande som fan. Efter det funderar jag på att gå och lägga mig. För jag är rätt trött med. Men vi får väl se.

Känns som att jag kan skriva en hel roman just nu eftersom jag är så översocial, haha. Men jag ska nog sluta nu för förlossningskliniken är så spännande. Fan jag vill ha en till bebis, haha. Men det får fan vänta ett tag till serni!

Nä jag skulle ju sluta. Får väl skriva imorrn. Eller ja, det kan jag garantera att jag gör. Är nog beroende av min blogg. Det är så skönt att kunna skriva av sig om allt.

Nä nu får jag smälla mig själv på fingrarna.
God natt och sov så gott.
Puss

Kommentarer
Postat av: carro

här har vi haft snö i typ två veckor utan att det har smält bort :S

2009-02-04 @ 20:59:47
URL: http://carole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0