Storhandlat!

Ja idag åkte vi ut till torp, skulle handla lite. Det slutade med att vi kom hem med 3 stora kassar, haha! Sånna där självscanningskassar. Wihoo! Nu har vi mat så det räcker ett tag i alla fall, haha! Skulle det vara så att vi glömt nått kan man ju alltid sticka en snabbis till affären, men nu har vi det mesta i alla fall. Känns skönt! Sen åt vi faktiskt på McDonalds till lunch, men det skulle jag aldrig ha gjort kände jag. För nu har jag sån magknip att jag bara vill lägga mig i fosterställning, usch. Men det går väl över hoppas jag.

Nu ligger Tindra och vilar. Hon fick vila så sent idag eftersom hon vägrade somna ute på torp. Men det är smällar man får ta. Så hon ska bara få vila en liiiten stund, för annars lär hon inte vilja somna sen. Nåja, lämnar det åt ödet.

Nu ska jag svara på några frågor som jag fått från http://beciell.blogg.se 
Svara ni med om ni vill!


1. Var du ett lugnt eller busigt barn? - Lugn för det mesta


2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester? - SOL!!


3. Vad tror du att du gör om 5 år? - Kan ju drömma om att jag bor i en villa med min man, 2 barn, volvo och vovve, haha!


4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja? - Just nu har jag lånat 3 böcker från bibblan..så det händer ibland.


5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?  - CHAD MICHAEL MURRAY! MUMMA!!


6. Hur är du klädd just nu? - Svarta strumpbyxor, svart kjol, ett linne och en kofta.


7. Hade du någon favoritsyssla som barn? - Jag red, älskade hästar!


8. Har du åkt ambulans? - Nä


9. Vilken är din favoritalkoholdrink? - Vodka redbull!


10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på? - Spanska


11. Har du varit på någon musikfestival någongång? - Japp


12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över? - Gått ner i vikt :D


13. Vad är det mest konstiga du har fått som present? - En dildo


14. Är du trevlig mot telefonförsäljare? - Jag kan vara det i början, men om dom inte fattar vad ett nej betyder så blir jag vääääääldigt otrevlig!


15. Vilken film såg du senast på bio? - Mammut. Så jävla kass!


16. Kan du nämna tre skånska ord? - Påg...sen vet jag inte, haha!


17. När känner du dig som snyggast? - Nä jag är uppsminkad och uppklädd för en kväll på krogen kanske :)


18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till? - Nää


19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat? - Haha ingen aning..är inte så bra på sånt där :P


20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu? - Greenday - Minority


Nä nu ska jag kika en snabbis innan jag får väcka lillan!
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Sofi

Roligt att du ville vara med =)

2009-02-25 @ 15:57:38
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Carolina

Svar: Varsågod:D

Ha en fin onsdag!

2009-02-25 @ 16:12:37
URL: http://cnarki.blogg.se/
Postat av: Nina

haha ja faktiskt så är han det.



oj nu vakna han. tajming!



göra någe skoj idag?

2009-02-26 @ 10:45:55
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0