Vad ska man göra???

Ja nu vet jag snart inte vad jag gör. Tindra har bökat med maten i ett par dagar nu igen. Men idag är nog värst. Hon spottar och vägrar gapa. Inte ens vällingen duger. Ändå är hon gnällig precis som att hon är hungrig. Vad fasiken ska man göra? Gah! Jag blir galen. Jag hatar att inte veta vad jag ska göra. Jag hatar att bara kunna stå och titta på. Fan. Och så har hon knappt velat sova nått idag så hon är garanterat jättetrött med. Har väl sovit en halvtimma eller nått. Undra om hon håller på att bli sjuk..usch. Detta är nog det värsta med att ha såhär små barn. Man vet inte vad man ska göra. Fortsätter hon såhär får jag ringa bvc imorrn. Dom kanske har nått tips...jaja jag får pröva ge henne lite burkmat nu om en stund igen.

Hade velat komma mig ut på en promenad med, men det går inte. Dels har jag fortfarande ont i min fot och sen har jag inte lust att dra ut en gnällig unge heller. Och appropå det..får nog sluta skriva nu och gå och försöka få i henne lite mat..önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0