Vårens tecken

Idag har Uddevalla gått i vårens tecken. Det har varit helt underbart väder alltså. Strålande solsken och riktigt skönt. Det har helt enkelt sett ut som världens vårväder. Så när Tindra inte ville sova middag i sin säng klädde jag på henne (och mig själv) sen gick vi ut på promenad. Jjag fick fotat lite med, hihi. Men det var verkligen jättehärligt att gå. Men jag blev svinvarm, men då vet man ju att promenaden gav någonting med, inte bara frisk luft, hihi. Vi var väl ute i ungefär 1,5 timme eller nått sånt, med ett kort stopp hos Krewer. Här är bilderna från promenaden.

               

Sen när jag kom hem och kollade på bilderna upptäckte jag att vissa bilderna var brusiga som fan. Då kom jag ju på att jag glömt ändra tillbaka ISO:n, FAN! Jaja, dom duger i alla fall. Och en sak till hände direkt när vi kom hem SNÖN började verkligen VRÄKA ner, så än på ett tag lär ju inte våren komma. Men det var i alla fall skönt att vara ute på en liten promenad i solen. Och Tindra somnade ju redan efter 5 minuter i vagnen så hon har fått sova tillräckligt idag i alla fall, skönt det. Nu ska hon snart få lite mat i magen med lilltösen, hihi. Får väl se om solen skiner imorrn med så kanske det blir en prommis imorrn med. Men jag orkar nog inte promenera om det snöar. Jaja vi får väl se som sagt.

Nä, nu ska jag snabbkika vidare på mina favoritbloggar, sen blir det mat.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Bea

Massa fina bilder :D

2009-02-11 @ 00:18:57
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0