20 frågor

Hittade dessa frågor hos http://beciell.blogg.se/ och hon ville att man skulle svara på dom, hehe. Visst! Varför inte?

1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?

Ögonen

2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?

Troligen någonstans där det är varmt med kritvita sandstränder!

3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?

Ta lastbilskortet inklusive släp.

4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?

Hmm, jag vet faktiskt inte..

5. Prenumererar du på någon tidning?

Ja, Digitalfoto för alla

6. Vad fick dig att börja blogga?

Jag ville ha någonstans att få skriva av mig saker som händer, både bra och dåliga. Och de gamla hederliga dagböckerna har jag aldrig lyckats hålla vid liv, haha!

7. Har du några stora planer detta nya år?

Njaa, jag tar dagen som den kommer. Men jag hade gärna velat köpa hus, men det händer nog inte detta året.

8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?

Jag kan inte baka, haha. Jag har inget tålamod att vänta på degar som ska jäsa eller så. Bakar jag blir det typ 5 minuterskakor eller nått.

9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?

Childhood

10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?

Katt (har jag nu med), hund, häst, hamster, fågel, kanin.

11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?

Till framtiden tror jag, bara för att se hur man lever då.

12. Vad är det mest onödiga du har köpt?

Hmm..ett linne från haléns. Jag missbedömde min egen storlek och det var alldeles för stort.

13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?

Matte

14. Har du några inplanerade resor det här året?

Ja! Vi ska åka upp till Piteå.

15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)

Jag har mycket kläder som jag aldrig använder, min favoritmat är korvstroganoff och ris, jag har svårt att säga nej till vissa personer/saker.

16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?

Det händer ibland. Men inte varje dag.

17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?

Absolut inte.

18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?

Jag har varit i ett förhållande lite mer än 3 år.

19. Svär du ofta?

FÖR ofta.

20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
Hmm..jag vet inte. Hemma kanske..

Det var dom frågorna det. Inte för att jag tror att jag kunde tillföra något nytt till dom som redan läser min blogg, men det var roligt att svara på frågorna i alla fall, hehe.

Usch vad seg jag känner mig idag. Har en massa saker jag måste fixa idag men jag har inte ens orkat börja. Duscha, raka benen, hitta kläder, noppa ögonbrynen, sminka mig och en massa andra saker. Puh! Vart ska jag börja? Haha! Men vi ska ju inte vara i Trollhättan fören vid 15-tiden så det ska nog gå bra kanske. Kan ju alltid hoppas på det i alla fall, haha.

Nä nu orkar jag inte skriva mer. Jag kanske skriver mer när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Sofi

Kul att du ville vara med =))

2009-01-12 @ 09:39:20
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0