Ännu en film!

Ja jag såg faktiskt ännu en film igår efter step up 2 the streets, jag såg den som egentligen är första filmen, step up hette den. Jag tyckte inte den var lika bra som step up 2 the streets men den var bra den med. Ikväll tror jag att jag ska se you got served. Den ska tydligen också vara bra. Så vi får väl se. Får väl skriva sen vad jag tyckte om den.

Jag vet inte vad vi ska hitta på idag. Jesper ville hitta på nått för han känner sig piggare idag. Har har haft ont i halsen nu i 2 dagar så vi har knappt gått utanför dörren. Men jag har fan ingen fantasi så vi kommer väl åka ut till torp bara eller nått. Inte för att jag vet vad vi ska göra där, men men.

Nä nu har jag ingen fantasi för att skriva mer..skrivtorka..blä.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0