Dagens lista..

DAGENS VILL HA: En crumplerväska
DAGENS KLÄDSEL: Stickad tunika och jeans.
DAGENS SMINK: Lite foundation, guldig ögonskugga och mascara.
DAGENS FRISYR: Uppsatt i en tofs förut men nu har jag utsläppt.
DAGENS LÅT: Nån låt på radion..
DAGENS PLANER: Att fota månen, men det blev aldrig nån måne, för mycket moln.
DAGENS SAKNAD: Åka till norrland.
DAGENS:BÄSTA: Tindra som fastnade med benen under soffan :P
DAGENS SÄMSTA: Att jag inte hittade ett våffeljärn i OBH nordicas chili-serie.
DAGENS ROLIGSTE: Fått pröva mitt objektiv liiite.
DAGENS DUMMASTE: Att man inte såg månen idag.
DAGENS MISSLYKANDE: Att bada Tindra, får ta det imorrn.
DAGENS DROG: Chokladglass.
DAGENS KÖP: Chokladglass :P
DAGENS GODIS: Räknas glassen eller??
DAGENS HUMÖR: Ganska bra..om jag inte tänker på mig själv för mycket
DAGENS LUNCH: ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0