Erik vidare till final.

Jaa, team Erik och hans fina uddevalla-kör gick vidare till final i körslaget. Men dom var faktiskt riktigt bra så det är dom värda! Ska Uddevalla vinna körslaget måntro? Kan ju alltid hoppas! Vi håller tummarna i alla fall, och så får ni ju självklart rösta på Erik nästa vecka! Nu får vi ju inte missa det, hehe. Fasst jag vet inte om Hanna skulle ha gått vidare. Tyckte nästan att Magnus kör gjorde ett bättre framträdande. Kanske för att dom gjorde en grym version av en ABBA låt, haha. Jag gillar ABBA. Men men, får väl se nästa vecka då..

Jag är så jäääkla rastlös alltså. Jag vet inte vad jag ska göra åt saken. Kan ju inte städa, för det har jag redan gjort. Jag är sugen på att sjunga lite singstar, men det är ju inte roligt att göra själv..nåja, får väl se vad jag hittar på..
Nu har jag inget mer att skriva i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0