Festa!!

Jag är så grymt jäkla sugen på att festa. Ta några bärs och glida in i ett lyckorus, haha! Vi ska ta det här någon helg tänkte jag. Får kolla om någon kan vara barnvakt bara. Jag och min granne satt hela kvällen igår och var så sjukt sugna på öl. Och då menar jag MAAASSA öl, haha. Men vi får väl se. Får dra ihop en fest snart tycker jag bestämt.

Jag och T hoppade ner i badkaret förut. Och hon plaskade som aldrig förr, haha. Och så har hon fått sin första kallsup. Men det gick bra..hon hostade och hulkade några gånger sen fortsatte hon att plaska och skratta. Så det var ju tur det så att hon inte blev livrädd av det.
  När hon badat färdigt fick hon på sig en Nike dress som hon fick av mina småsyskon och deras pappa för ett tag sen. Den har storlek 74 så den är fortfarande lite stor, hehe.


Nä nu ska jag sparka iväg gubben så han kan handla kött och grädde så ska jag göra en gryta med ris till. Blir nog mumma!

Nu vakna dottra..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0