Full rulle imorrn kan jag lova!

Ja det blir det verkligen! Först ska jag på nått cellprov hos barnmorskan, sen är det babysim som gäller sen hem, dumpa av Tindra och Jesper, hämta Malin Krewer och sen åka till frisörsalongen för en klippning, där emellan ska jag hinna städa undan här hemma för sen är det party! Ska bli grymt skoj i alla fall! Får väl se hur många vi blir. Och Tindra ska vara hos farmor. Så vi ska köra ut henne dit också, om hon nu inte kommer och hämtar henne, hon visste inte om hon kunde det. Men det är lugnt, vi löser det. Så ska vi hämta henne på lördag eftermiddag. Gutt gutt.

Dagen idag började i alla fall med en frukost på obs, igen. Men det är ju så gott! Och faktiskt ganska nyttigt. Sen gick vi till stadium där Krewer köpt nya mjukisbyxor sen till Olles leksaker och köpte badbyxor till Tindra. Sen skulle Krewer till sin farmor så jag och hon gick från torp till Siba. Vi hade egentligen tänkt gå hela vägen hem men eftersom hennes farmor bodde längs vägen så gick vi dit istället. Så det blev väl en promenad på 30-40 minuter i alla fall. Det var rätt skönt. Och det räcker ju, man behöver inte gå längre. Men nästa gång går vi nog hela vägen hem och det är nästan en mil. Får se när det blir bara. Kanske söndag? Får väl se. Och på måndag kväll börjar Jesper jobba på sitt nya jobb. Får väl se vad han tycker om det. Det är ju bara nätter. Så han kommer jobba 4 nätter i veckan. Man får tydligen inte jobba mer när det är nattkörning. Fasst egentligen vet jag inte om man kan kalla det nattkörning. För han åker hemmifrån vid 16-17 tiden och kommer hem runt halv 2 på natten. OM han nu får lasttiden som är klockan 20 i Halmstad, det vet han inte ännu. Men det blir nog bra detta.

Undra vad man ska göra för mat idag. Jag är lite sugen på köttfärsbiffar men jag vet inte om jag orkar göra det. Får väl se.
Nu ska jag kika vidare i alla fall.
Ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0