Helt jäkla slut!

Ja jag är så jäkla trött. Måste nog gå och lägga mig tidigare idag. Jag måste verkligen försöka! För jag orkar inte vara såhär trött jämt. Fast idag tar nästan priset. Har inte varit såhär trött på jaa, jag vet inte när. Blää.

Idag ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt. Känns så. För jag orkar inte hitta på nått. Ska väl ta mig en varm dusch snart. Efter att jag gett Tindra mat och när hon ska vila nästa gång. Det blir nog suveränt, haha. Jaa, snacka om flummig man är.

Igår var Alex kompisar här en stund. Den ena var lite trötter så han somna i våran soffa, haha. Jaa herre gud. Jag och krewer hade nog fått i oss nått olämpligt för vi skratta åt ingenting. Vi var nog väääldigt övertrötta eller nått. Satt och sökte på Chad Michael Murray på youtube och grejer. Fan vad snygg han är alltså. Eller hur??


Jaja, sånt är livet. Nu ska jag gå och ta hand om min griniga dotter.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0