Helt tossig!

Ja det var Tindra för en liten stund sen. Hon ville inte vara på golvet så jag tog upp henne i famnen och SHIT vilken energi! Hon skulle BARA stå och hoppa i famnen hela hela tiden och så asgarva hon, haha. Så söt. Och stannade man upp så försökte hon själv, både jag och Jesper är helt slut i armarna nu, haha. Så till slut satte vi henne i hoppgungan och där stod hon också och studsade ett tag. Nu har vi prövat lägga henne i sängen men verkar inte ens vara trött. Så får väl ta upp henne nu om hon inte plötsligt somnar om. Dock lär hon ju vara trött och grinig sen ikväll. Men får väl hoppas att hon somnar fort.

Vi vet ännu inte vad vi ska hitta på ikväll. Jespers kompis har inte hört av sig så det blir nog ingen tacos ikväll. Men men, vi får se som sagt. Nu ska jag snart hänga lite tvätt i alla fall, och starta en ny maskin. Funderar på att baka med, men jag vet inte vad. Vet inte om jag orkar heller. Känner mig lite smålat faktiskt. Efter att ha varit duktig och städat. Och jag måste faktiskt få ge min gubbe lite beröm för han har hjälpt mig! Och då gick det ju fort! Sen fick vi flyttat upp ps3an med. Så nu står det ovanpå tv-bänken. Men det blev allt bra det med. 

Nä jag får nog gå och ta upp den där lilla tjejen som verkar ha SÅÅ mycket spring i kroppen idag.
Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0