Jäkla obs!

Ja vi åkte ut till torp idag för att äta en god frukost på obs. Dom har supergod frukost! Man kan välja bland massa yoghurtar, fil, 4-5 olika flingor, bröd, olika pålägg, kokt ägg, juice, kaffe, the, varm choklad, ja en jäkla massa i alla fall. Och så kommer vi ut, tror ni att dom har frukost på helger? NÄÄ!! Jävla skit säger jag bara! Blev så besviken.. Så vi gick till mc donalds och tog deras frukost istället. Inte lika gott, men det fick duga. Men visst är susage (ingen aning hur det stavas) and egg mc muffin god!? Jo så mätt blev man i alla fall. Det är väl huvudsaken.

Igår var en trevlig kväll. Vi var inne hos grannen och käkade kinamat och kollade på film. Mycket trevligt. Vi kollade på filmen walk the line. Den var faktiskt riktigt bra. Handlar om Johnny Cash´s liv, hur han blev känd och hur han fastnade i drogträsket. Och sen även hur han tog sig ur det med hjälp av June Carter. Ja det var bra. Så nu har vi lånat hem lite andra filmer som dom redan hade sett så det blir väl att kolla på film här hemma ikväll. Bara vi två.

Nä nu ska jag kolla in forumet lite, det var ganska längesen..eller ja..igår morse snabbkollade jag, men det är längesen för mig haha.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: martina

De va ju inge vidare att de vart så, men shit att de har så bra frukost:) va gott, de är ju som att få hotell frukost nästan haha!

Hoppas allt är bra med er!

kram

2009-01-04 @ 12:36:29
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0