Så länge varade det..

Ja så länge fick vi ha kvar denna snön, nu töar det. SUCK! Jag hade gärna sett att det kommer mera snö så man kan få lite mysiga vinterbilder och sådär. Helt enkelt MASSA SNÖÖÖ!! Men det ser ju inte så ljust ut. Det som kom inatt var väl runt 3-4 centimeter. Och som sagt, nu är det plusgrader. Uscha mig.

Igår kom Malin och Malin förbi, vi satt och sjöng singstar, hehe. Först började vi med att jag skulle vara i båda lagen i skicka micen, det gick rätt så bra, men det är lite jobbigt när jag måste sitta och hålla i 2 micar och sjunga sammtidigt haha, men det gick bra. Sen bytte vi skiva och tog ABBA-skivan, då var jag i ett eget lag och Malin och Malin i ett. Gissa vem som vann? Jag! Haha! Jag vann med 13-1, tss. Det var lite skojsigt faktiskt. Men det där är nog lite roligare om man är fler kan jag tänka mig. Vi har ju bara spelat när vi varit 4-5 stycken, det är väl vad man ska va i varje lag eller nått, haha. DÅ är det nog både svårt och jävligt roligt. Iofs tycker jag att det är roligt att sjunga, men jag har inte någon röst för det, tyvärr.

Får väl se om det blir någon promenad sen, just nu orkar jag inte, har precis vaknat. Men kanske efter nästa gång Tindra vaknar och får mat, då kanske vi går ut. För nu måste jag lägga henne och vila lite, för hon gnäller ett såntdär trötthets-gnäll.

Men jag kanske skriver mer sen, och lägger in bilder på hur det blev med hyllorna.
Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Martina

Du har fått en utmärkelse av mig, kicka in på min blogg:)

2009-01-19 @ 11:58:21
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0