Skruvat

Ja nu har vi sänkt ner spjälsängen. Visserligen står hon inte upp själv än, men känns som att det är bättre att ta det säkra före det osäkra. Så vi får väl se hur det går för mig att lyfta i och ur henne ur sängen nu. Men vi kan ju höja och sänka ena sidan på sängen så det ska nog gå bra hoppas jag.

Fotograferingen är flyttad. Vi ska fota på måndag istället eftersom det var fullt upp på onsdag och tisdagen måste jag ju hämta Jesper i hällevadsholm. Men det blir bra. Ska bli kul att få fota lite igen. Det är ju över ett år sen nu. Och jag skulle ju som sagt få prova min egen kamera med! Blir spännande, hehe.

Och imorrn ska jag följa med dom små pojkarna ut i skogen och leka skogsmulle, haha. Jag ska följa med och filma/fota medan dom spelar. Och sen skulle vi väl ta en liten fotosession efter det med. Får väl se hur det går. Kan ju hoppas på att det är bra väder. För annars kommer inte jag vilja ta med min kamera ut i alla fall. Får nog gå in och kolla hur vädret ska vara imorn.

Men nu ska jag busa lite med min dotter.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0