Tjuriga Jysk.

Ja vi åkte ju ut dit idag och pratade med dom. Ville ha pengarna tillbaka. Dom blev nästan sura eftersom dom nu hade lagt undan en soffa till oss. Efter mycket om och men så fick vi tillbaka ett tillgodokvitto i form av ett presentkort. Så vi får se vad vi hittar där. Hittade en snygg matta som vi funderar på att köpa. Men vet inte riktigt om den passar hit in. Men jag tror det eftersom den hade lite svart i sig. Och nästan alla våra möbler i vardagsrummet är ju svarta, så det kan nog bli snyggt. Men vi får suga på den karamellen ett tag till. Hade ju behövt bäddmadrass med, så vi får se.

Nu sitter jag och väntar på att Malin och Malin ska komma hit. Jag ska fota dom lite tänkte jag. Eller i alla fall en av dom, hehe. Hon frågade om jag hade lust att ta några bilder och visst kan jag väl de. All övning jag kan få tar jag ju. Får väl se om det blir några som är bra.

Nää nu måste jag ta en snabbkik på ett forum sen ska jag busa med snuttan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0