Värsta filmen jag nånsin sett!

Jag och Jesper fick för oss att gå på bio idag. Malin och Malin var hemma och passade Tindra. Vi såg mammut. Det var nog bland de sämsta filmer jag nånsin sett! Och lång var den med. Nej usch! Den får inga plus ifrån mig i alla fall. Måste ju vara en totalflopp. Och vi var inte de enda på bion som tyckte den var kass heller, det var många som sa det. Hujjaligen!

Nu går det undan här hemma i alla fall! Kan man lugnt säga. Nu ålas det för fullt, hehe. Kolla här..



Hehe vi var lite taskiga och drog undan fodralet, men det är ju tydligen så man ska göra. Det är bra att göra så för då lär dom sig. Det var i alla fall vad "experten" som var och pratade på våran föräldragrupp sa. Hehe lilla pluttan.

Sen var vi ju ute och fotade lite idag med. Jag, Malin och Malin. Dom bilderna kan ni se på http://MrsAnderss0n.bilddagboken.se om ni vill. För jag orkar inte lägga upp massa bilder här nu.

Nä nu ska jag kika vidare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0