Bebisen i magen!

Ja nu hade jag faktiskt tänkt skriva ett litet inlägg om bebisen. Det var ett tag sen. I torsdags så gick jag in i vecka 17. Nu börjar det kännas mer normalt eller vad jag ska säga. Magen är i storlek med vecka 17 och bebisen sparkar och har sig där inne. Igårkväll när jag låg och inte kunde sova så lade jag händerna på magen. Det kändes hur tydligt som hellst så fort bebisen rörde på sig. Den kändes som att det gick vågor där inne. Det är ju faktiskt häftigt att vara gravid. Även om jag fasar för den stora magen och vara så less som jag var förra gången. Jag slipper ju i alla fall gå höggravid över sommaren. Och DET är jag glad för i alla fall! Tyckte ju det var nog jobbigt att få i juni bara för att hela maj och juni var så jääääkla varma förra året. Nåja, detta blir nog bra!

Idag är det PRICK en vecka kvar tills nästa ultraljud. Och jag hoppas ju innerligt att bebisen kan flasha lite för oss, hehe. Jag vet, jag tjatar om detta men jag VIIIIILL!! Haha! Ska i alla fall bli roligt att få se knytet igen. Fast får vi inte veta på måndag så får vi ju se bebisen ännu en gång fast lite senare, hehe. Aja nu ska jag inte tjata mer om det faktiskt. Nu hade jag bara tänkt slänga in en magbild! Så här kommer den.



Bilden ser lite knepig ut men jag skyller på Jesper faktiskt, hehe! Jag får väl ta en ny bild sen.

Ha en bra dag allihopa!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0