Duktig tjej!

Ja nu går det undan. Tindra har nu (för typ 1 vecka sen) lärt sig att ställa sig upp utan att hålla i sig i någonting. Hon bara ställer sig upp liksom! Men IDAG hände något extra när hon gjorde det. Då tog hon ett steg, sa ÅH! (och gjorde sin min), klappade händerna och skrattade. Sen tog hon ett steg till och gjorde likadant! Men sen ville hon inte gå mer så hon satte sig ner. Sen ställde hon sig upp igen men då ville hon inte gå. Men hon börjar verkligen bli stabil på benen nu! Det är så himla roligt att se!

Sen har hon även lärt sig att sätta sig själv på bobby caren, hehe. Och hon har även lärt sig att ta fart själv. Eller jaa, vad jag kan kalla det, för det går bara bakåt, haha! Då sitter hon på bilen, vinkar och sen tar hon fart..bakåt, haha! Men hon är nöjd i alla fall. Jag menar, den rör i alla fall på sig, hehe. Ibland får hon även till en skjuts framåt men det är inte ofta. Men hon försökte även ställa sig på bilen och det resulterade i att bilen välte och hon fick den över sig. Ett mindre lyckat försök alltså, hehe.

Sen hoppas jag att jag kanske kan få veta idag om vi kommer oss upp till norrland eller inte. Så håll tummarna för oss nu. Annars KAN det hända att jag och Tindra kommer upp i höst. Men jag hade liksom velat åka NU NU NU! Så att Jesper kan följa med också! Men som sagt, vi får se på det.

Nä nu ska jag kika in på ams.se och se om det kanske finns något jobb till övers.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0