Huvudvärk igen..

Nu är jag trött på att vakna med huvudvärk varje morgon. Undra om det beror på vätskebrist..? För jag kan verkligen inte få i mig något vatten! Jag börjar må illa bara av tanken på att dricka vatten. Det smakar sååå äckligt! Finns det något annat som är BRA att dricka istället för vatten? För saft med socker i är ju inte så himla bra och jag har hört att man inte ska dricka fun light när man är gravid. Stämmer det? Men men, jag får nog börja dricka saft i alla fall. Det är ju i alla fall bättre det än att inte dricka någonting alls, eller hur? Aja, får väl börja med det.

Nu har jag precis suttit och gjort en undersökning på internet som gav mig en gratis kryssning för 4 personer. Och jag måste erkänna att jag blev jäkligt sugen på att ta den kryssningen! Ta den som en försenad bröllopsresa? Fast utan sex då man delar hytt med dom två andra, hehe. Jag är inte taskig faktiskt. Någon som skulle vara sugen på att åka med? Birka cruises är det som har kryssningen. På deras båt Birka Paradise. Lät inte det nice? Jaa, jag får se vad Jesper tycker när han vaknar. För det här erbjudandet var fram till september. Så då kanske han måste ta ledigt från jobbet. Men han har ju en hel semestervecka betald som han kan ta ut iofs. Aja, får se som sagt.

Nää nu ska jag ta och kika på våra bästa år.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: frida

haha, jag åker gärna med (a) :D

2009-07-20 @ 11:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0