Jahaja!

Nä det blev ingen fika med damerna på torp. Tindra sov för länge och sen ville jag hinna handla och äta mat innan Jesper skulle åka till jobbet. PLUS att jag fick en sån jäkla huvudvärk och blev alldeles snurrig i huvudet. Ingen bra kombination. Men jag hoppas att dom kommer göra om det. För då kanske jag kan hänga med nästa gång istället, hehe.

Men jag fick inte i mig så mycket mat. Det var varm mat och jag översköljdes av ett illamående som inte var av denna värld. Höll på att spy rakt över bordet. Jag satt bokstavligt talat och hulkade! Så det var bara lägga ner. Och nu känner jag att jag börjar bli hungrig igen. Så jag ska alldeles strax koka mig lite mannagrynsgröt, hihi. Det är smarrigt det! Ska se om Tindra tycker om det med. Bra om hon gör det i alla fall. För då har vi hittat en gröt som hon gillar och som kanske är mer mättande också. Så det blir bra. För jag fick bara i henne en enda tugga av maten som hon fick. Kall ratade hon totalt och så värmde vi den men det var inte gott heller. Aja, nog tjatat om det.

Nu ska jag gå och göra gröt.
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

åh här händer det inget..ska försöka få kallt i lägenheten..

2009-07-01 @ 18:33:07
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0