Kalas och morötter!

Ja då har man precis kommit hem efter att ha varit på kalas. Jespers lillbrorsa fyllde år i söndags så idag var det kalas. Det bjöds på mat och tårta, mumsigt värre! Dock fick jag ont i magen av mjölken jag drack till maten och grädden som var på tårtan, hehe. Nåja, det var gott i alla fall! Tänkte även slänga med en bild på dagens outfit OCH en bonusbild för att visa vilken kula jag får i dessa kläder, hehe.



Och titta här vilken kula jag får i dessa kläder!



Kan ju nästan tro att jag står och spänner ut den, hehe. Men sådär såg jag alltså ut idag. Jag bara älskar den tunikan alltså! Det är nog den skönaste jag haft!

Nåja, nu sitter jag och käkar färska, nyplockade morötter som jag dippar i ranch-dip! Smaskens! Vi fick nämligen lite morötter och färskpotatis av familjen Ek. Bengt var ute i landet och plockade ihop en påse åt oss. Och det är inte dumt alls! Funderar om vi kanske skulle göra köttfärsbiffar med potatis och brunsås imorrn. Det lät gott. Så får det bli. Tack i alla fall för morötterna och potatisen (igen)!! Det är smarrigt!  Tänkte faktiskt läska er med en bild också, haha!



Visst ser det gott ut? Detta skulle jag nog kunna käka varje dag för det är så rackarns gott. Ska även kika in i kyen nu och kolla om vi även har lite gurka, för det är också gott.

Hmm vilket väldigt intressant inlägg detta blev. Och jag känner att jag verkligen engagerar mig i att skriva på ett bra sätt..hmm.. Det är bara mummel känner jag. Så jag får nog sluta nu..

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll gumman..Hoppas att du har haft en skön torsdag & livet i magen mår bra.kram

2009-07-16 @ 20:43:05
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Gillar med bilden..men det kommer flera längre fram som kommer bli bättre :) Ha en skön kväll.kram

2009-07-16 @ 21:15:41
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: frida

haha härligt med handduken på huvudet! ;)

2009-07-16 @ 21:28:23
URL: http://fws.blogg.se/
Postat av: Nina

så mysigt med mage juuuu :D



har du ändrat din layout?

2009-07-17 @ 10:08:02
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0