Känner mig fräsch!

Ja nu känner jag mig betydligt fräschare! Jag har faktiskt unnat mig ett bad för första gången sen i höstas eller nått. Det var härligt som sjutton. Rakade benen och filade fötterna. Det var riktigt härligt och nu känner jag mig som en ny människa trots att jag har en gnällig unge bredvid mig (som hellst hade velat gå och lägga sig).

Appropå Tindra så har hennes 4e tand börjat spricka igenom nu också. Vänster uppe. Man känner att den sticker ut där uppe, hehe. Men jag får ju inte ens titta i hennes mun som vanligt så jag kan inte se om det är fler på gång. Men det märker vi väl. Hon matvägrar då fortfarande. Äter tre tuggor eller nått sen skiter hon i det, biter ihop läpparna och viftar med händerna. Det enda man får i henne är välling. Alltså detta är inget skämt hon ville inte ens ha plättar med GRÄDDE och sylt!! Allt ratar hon så fort det är jag som ger henne mat. Eller föresten, det räcker att hon ser mig! För Mikey försökte ge henne plättarna men inte det inte.. Jäkla unge alltså. Men men, någon gång ska det väl ge sig får vi hoppas.

Nää hörni, nu ska vi käka pizza! Smaskens!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0