Snart ska vi hem!

Jag måste faktiskt erkänna att jag längtar hem lite. Inte direkt från stan men till min säng. Har så sjukt ont i ryggen efter att ha sovit i denna obehagliga säng. Någon har ju slängt bäddmadrasserna så man ligger direkt på resårmadrasserna och känner alla jävla fjädrar i hela sängen. Inte skönt. Kanske är därför jag sover så dåligt. Och kanske är därför jag är så trött varje dag när jag vaknar. Vet inte. Men sängen längtar jag hem till. Så jag tror faktiskt att jag får börja packa ihop våra kläder lite. För just nu ligger alla våra kläder utspridda överallt känns det som. Men men, det blir nog bra.

Shit! Jag kom på att jag måste ringa näl. Jag måste kolla vilken tid det var jag skulle vara på ultraljudet på måndag. Har glömt bort tiden. Inte bra. Ska ringa direkt. Men dom jävlarna har ingen telefontid ju! ÅÅåh!! Blir ju galen! Jag får väl missa tiden då. För jag kommer inte ihåg vilken tid det var. Nåja, får väl se om jag kan komma ihåg att ringa på måndag morgon. För jag kan inte ställa in en påminnelse på mobilen heller för den funkar fan inte. Kalendern funkar inte alltså. Eller aa..påminnelser. Skit samma!

Nu har jag bara en sak till att säga..TÖNT!
Puss från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0