Yeah!

Idag blev man väckt vid halv 10, niiice! Men det var stress från första stund. Jespers PS3a hade gått sönder så vi fick åka ut till torp. Då kom jag på att jag var väldigt hungrig så vi skyndade oss till McDonalds för att käka deras frukost. Den är så jäkla god, hehe. Sen gick vi till Expert och lämnade in ps3an och jag stod och dregglade över Nikon D90 lite. Sen gick vi över till Gina. Tänkte bara visa Jesper dom två klänningarna som jag hittat där som jag ville ha. Det slutade med att jag kom hem med den ena, hehe. Tänkte ha tagit den klänningen i två olika färger för att den var så himla skön. Men jag åker nog ut sen när vi har fått pengar, då ska jag köpa den i fler färger, hehe. Och så kanske jag köper den andra med. Men vi får väl se. Jag blev nöjd i alla fall. Den var så himla tunn och härlig.

Ikväll bär det iväg på andra roligheter. Jespers syster ska komma hit och passa Tindra. Ska bli skoj. Det var ett tag sen sist. Så jag ska ha kameran med mig! Så är det bara! Glömmer jag den kommer jag halshugga mig själv. Aja, det blir nog bra, haha. Nu har jag snart tänkt gå ut och sätta mig i solen och steka en stund. Det blåser endel idag så det kan vara skönt att sitta ute idag. Men först ska jag kika lite till.

Men ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: jennifer

lägg in bild på klänningen :)?

2009-07-06 @ 15:22:05
URL: http://jenniiferwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0