Ååh sådär ja!

Ja nu har jag skickat iväg en jobbansökan. Det är väl typ 10% chans att JAG skulle få det, men man kan ju alltid hoppas. Det är värt ett försök. Enda "problemet" är väl att stället ligger i Göteborg. Men men, vi får väl se hur det går. Hålla tummarna kan man väl göra i alla fall? Ni fattar inte hur glad jag hade varit om jag hade kunnat få det jobbet. Det är nog fan mitt drömjobb..aa..det är det! Hehe. Så nu är det bara vänta och se...sista ansökningsdag var den 17 juli men dom rekryterade tydligen fortlöpande så förhoppningsvis hör dom av sig snart.

Sen hade jag bara tänkt visa en bild som jag tog igårkväll innan jag gick och lade mig. Låt mig också säga att denna bilden är INTE photoshoppad och inte tillgjord på något sätt. Den kommer direkt från kameran. Såhär såg himlen ut hos oss igårkväll...


Den var helt magisk. Man blev som hypnotiserad när man såg den. Kunde sitta och stirra på den länge, hehe.

Nä nu ska jag dra upp min kära lillasyster ur sängen, för vi ska ringa till Piteå kommun!
Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fick du inte jobbet på bauhaus? :(

2009-06-30 @ 15:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0