Alltså jag blir...

Alltså jag blir ju fan inte klok på dethär! Nu låter det för fan som att vi aldrig ställt upp heller. Du är fan inte frisk alltså! Och jag har för fan aldrig kallat dig för HORA ELLER FNASK eller vafan du nu säger. Du måste ju drömma. Det kanske är nått du VILL bli..eller? Jag vet inte och jag bryr mig fan inte ett skit. Sen är det fan dina egna ord att du pundar så STÅ FÖR FAN FÖR VAD DU HAR SAGT!! Du behöver fan hjälp!

Nu ska jag fixa lite här innan vi ska gå till dagis igen. Hoppas att det går lika bra som igår. Men det tror jag nog. Tindra är fruktansvärt social av sig. Men frågan är om inte hon kommer att bli gnällig p.g.a trötthet idag. För hon vaknade inte klockan 6 idag som jag hade velat, för då hade hon hunnit vila en stund innan. Nä hon vaknade 07.20 istället. Så jaa..hon lär bli trött. Men men, vi får väl se hur det går.

Nä nu ska jag sätta lite lösenord och sån skit här och var. Och skicka iväg några mail..
Ha en trevlig dag!

P.s. Moget..jävligt moget.. D.s

Kommentarer
Postat av: Malin

Ojoj oj ! jag säger då det..



Haha tindra vill inte komma till mamma, vill stanna hos malin ^^ xD hahahaha. snuttan.

("för mamma lägger mig bara")

haha.

2009-06-25 @ 09:28:15
URL: http://imlicious.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0