Anställningsintervjun

Ja det var nog den jobbigaste och svåraste anställningsintervju jag varit på i hela mitt liv! Jag orkar inte gå in på detaljer men det var knepiga frågor och jag satt där som ett jävla frågetecken eller nått. Nåja, vi får väl se. Hade ju varit gott att få nått i alla fall. Men men sånt är livet. Ni kan ju ändå hålla tummarna för mig.

Nu har vi käkat kyckling och pommes, det var mumma. Eller aa, jag åt det, Jesper åt revben. Jag åt så jag trodde att jag skulle spricka, haha! Men gott var det. Så nu ska vi hyra en film på sf-anytime. Smidigt som fasen. Det blir En chihuahua i beverlyhills, hehe. Den ska ju tydligen vara rolig så vi får väl se.

Känner att jag skriver ganska osammanhängande och mumligt just nu så jag tror jag lägger ner detta för idag.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0