Bebisen i magen

Jag hade tänkt tillägna ett helt inlägg till den lilla kotte som finns i min mage nu. Jag har inte skrivit så mycket om den egentligen och jag vet inte riktigt varför. När jag var gravid med Tindra så skrev jag i princip varje dag om hur jag mådde och vad jag kände.

Så hur mår jag då? Jo jag mår toppenbra! Förutom att min solbränna nu har gått från att bränna till att klia. Känns inte så skönt. Men det har ju ingenting med graviditeten att göra. Sen kan jag inte äta varm mat. Kan bero på värmen men jag hade såhär i förra gravven också, och då var det vinter. Så jag vet inte. Men just nu är det väl inte speciellt många som klarar av varm mat? Men annars mår jag toppen.

Magen: Ja den har verkligen börjat växa nu. Fast jag tycker att jag bara ser fet ut. Känns som att hela jag dallrar. Men det är i alla fall svårt att dölja magen. Den står liksom rakt ut. Så det ska bli spännande att se vad som gömmer sig där inne. Jag känner ju sparkar då och då. Dom flesta är så svaga ännu men vissa har börjat bli riktigt starka. Det känns skönt att veta att någonting finns där inne, hehe. För jag har fortfarande inte riktigt fattat att vi snart ska bli 2-barns föräldrar! Känns ruskigt konstigt kan jag säga. Får se om jag kan knäppa en magbild senare under dagen.

Men nu har jag nog inget mer att skriva just för tillfället.
Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0