God morgon!

Jag är väl den enda i Sverige som inte har fått sina skattepengar ännu? Aja dom kommer väl förhoppningsvis. Jesper fick ju sina igår! Kan ju alltid hoppas att dom kommer in under dagen. Då får vi väl se om jag kan boka resan till Piteå snart, hihi. Fasst frågan är om man inte ska vänta och se om det finns "sista-minuten" som kan vara billigare. Iaf tågbiljetterna. För ska vi åka tåg så vill jag ha en egen sovkupé. Det var ju skitbilligt sist jag kollade. Aa, jag ska gå in och kolla vad som blir billigast. Sen får vi se om Jesper åker med eller inte. Det är inte säkert att han kan vara ledig från jobbet ännu. Och jag funderar ju faktiskt på om vi skulle stanna i 2 veckor istället för en. För då behöver vi inte stressa eller någonting! Så det är lockande faktiskt. Men men, vi får väl se.

Vad händer idag då? Jo just nu sitter jag bara och väntar på att Tindra vill vila här på morgonen som hon brukar, hehe. För då ska jag sätta mig och spela lite the sims 3, hihi. Så jäkla kul alltså! Måste ju prova mig fram så att man lär sig det. För som sagt, detta var mycket svårare än the sims 2. Men man lär sig nog ganska fort. Sen ska jag be Jesper sätta sig och kolla om han kan få igång photoshop cs3. Det ska ju vara dåligt väder hela veckan typ så vi har ju inget bättre för oss. Men på lördag ska vi ju hem till Jespers chef också. Personalfest/grillfest. Ska bli trevligt. Tindra får faktiskt följa med dit för både jag och Jesper ska vara nyktra. Visst, Jesper kanske tar sig en öl till maten eller så men han ska ju jobba på söndagen så något mer blir det inte. Det är ju hans egna ord. Med tanke på att han kör lastbil så brukar han ha nolltollerans på att dricka över huvud taget dagen före han ska jobba. Det är knappt så han vågar ta sig någon 3,5a. Nåja, det är ju faktiskt bra! Och som alla vet får inte jag dricka heller. Aja, nu ska jag sluta tjöta.

Ha en supertrevlig dag allihopa!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har inte heller fått mina !!

Hoppas att du får en mysig stund med Sims ;D

Massor av kramar<3

2009-06-10 @ 09:43:54
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0