Hoppsan!

Ja nu ser det ut som att jag inte har bloggat på hela dagen. Men jag kände att mitt inlägg som jag skrev imorse kanske inte var så passande. Jag var förbannad och ville skriva av mig. Vissa av er hann läsa det men vissa hann inte. Men sånt är livet. Nu har man i alla fall en kompis mindre. Kanske ingen större förlust, vad vet jag. Men jag orkar inte förklara allt från början en gång till. Lögner, svek, droger och pengar..låter som en jävla drama i en film men sådär har min dag sett ut. Jag vet inte vad jag ska säga eller tro men jag kan bara säga en sak. Alex KAN inte ljuga ihop en sån smörja. Det är fan ingenting som man bara går och hittar på. Så är det bara, mer kan jag inte säga om den saken.

Annat om min dag då? Det har varit förbaskat varmt idag! Nu på kvällen visade termometern 28 grader i skuggan. Det är fan äckligt. Man kan ju knappt vara ute. Men men, man ska väl inte klaga på värmen när den väl kommer. Tindra var ju på dagis i förmiddags med. Lämnade henne där själv och det hade gått bra. Hon hade blivit lite gnällig sista kvarten men det var antagligen bara för att hon var trött. När hon kom hem fick hon lite mat sen somnade hon och sov fan i 2 timmar, haha! Men hon var väl helt slut efter all uppmärksamhet och full fart på dagis. Men men, hon verkar du haft kul i alla fall. Imorrn ska hon ju dit igen så vi får väl se hur det går då.

Tog en liggande bild på min mage igår också, hehe. Den ser lite knäpp ut faktiskt. Men jag ska lägga upp den ändå så får ni se. Det är ingen liten kula man ser, hehe. Titta själva!


Blev inte en superbra bild då jag tog med min mobilkamera, hehe. Men den börjar kännas rejält nu i alla fall. Känner även mer och mer fladder i magen. Spännande värre. Så nu ser vi verkligen fram emot ultraljudet som nu blir av den 9 juli istället. Hehe, jag har ju hunnit ändra den några gånger nu. Men nu ska jag inte ändra igen. Så det så!

Nä som avslutning slänger jag in en bild på dagens outfit! Gult linne, svart jeanskjol (en mammakjol) och vita leggings.


Nä nu ska jag kika in på forumet som jag inte alls hunnit med idag, hehe.
Ha en trevlig kväll!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0