I väntan på en tjej..

Ja nu är det inte bebisen i min mage jag pratar om. För den vet vi inte könet på ännu. Utan det är Jennifer, min lillasyster vi väntar på. Hennes tåg är väl ca 2 timmar försenat så vi får se när hon kommer. Ska ringa henne om en stund tänkte jag. Hon skulle väl få åka taxi från herrljunga om inte tåget till uddevalla skulle vänta på henne. Eftersom hon har bokat anslutningståget så måste dom hjälpa henne om dom är försenade. Så det känns ju bra i alla fall. Att hon slipper sitta och vänta på ett annat tåg i flera timmar. Så vi får väl se hur det går.

Idag ska vi ju även ut till Jespers chef. Om man hade kunnat be till någon vädergud så hade det varit fint väder idag. Men icket det! Nåja, huvudsaken är att det blir fint väder nästa helg, håll tummarna för det! Nu hade vi väl tänkt sätta på en film eller nått i väntan på Jennifer. Undra föresten vad man ska ha på sig för kläder idag. Det är säkert inte speciellt varmt där ute. Men jag får väl rota igenom garderoben. Jag har ju min stickade tunika som är lite varmare. Kanske kan ta den. Aja, får väl se. Jag får väl visa någon form av dagens outfit lite senare.

Nä nu ska jag kolla om det finns någon bra film.
Ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0