Jahaja!

Nää det fina vädret höll inte i sig tyvärr. Så vi åkte ut till torp och kikade lite. Vi köpte regnställ (galonisar) till Tindra och avmaskningsmedel till katterna. Sen köpte jag även the sims 3, hihi. Jag kunde inte hålla mig. Vi köpte ju det till Jespers lillasyster i present och då passade jag på att testa det lite så nu var jag tvungen köpa det själv, hehe. Nåja, hinner inte spela idag men ska allt spela lite imorrn tänkte jag.

Så nu är katterna avmaskade igen och det är bra. Sen har vi bara tagit det lugnt. Jag och Mikey har suttit och spelat kort tills vi blev för oseriösa och sket i allt ihop, hehe. Nu ska vi snart sätta på en film. Skulle tydligen vara riktigt äcklig också så vi får väl se. Venom hette den i alla fall. Får väl skriva en recension sen eller imorrn.

Nä nu ska jag vara social.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0